Subject: Elektrivõrguprojekt LC2186 kooskõlastamiseks (Uus lahendus) Tartu vald, Tartu maakond
From: "Kartau Mariliis" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 10:03:42 +0200

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks elektrivõrguprojekti aadressiga Tamme, Kukulinna
küla, Tartu vald, Tartu maakond. Varasema variandi kooskõlastuse nr
7.1-2/24/15819-2.

Lugupidamisega

Mariliis Kartau

Projekteerija

E-post: [email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla,

Kambja vald, Tartu mk. 61713

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.